קאבול אפגניסטן / נכנסו אל ×"×'יר×" קא×'ול אפ×'ניסטן נופלת ×'×™×"×™ ×"טלי×'אן Youtube : בכירים בטליבאן הודיעו כי אנשי הארגון נכנסו לארמון הנשיאות בבירת אפגניסטן, קאבול, והשתלטו עליו.. קאבול אולי נפלה, אבל כוכבי הרשת האפגנים לא עוצרים הטליבאן השלים אמש (ראשון) את ההשתלטות על אפגניסטן עם כיבוש הבירה קאבול, והמוני אפגנים מנסים בשעות אלה למצוא נתיבי מילוט ממולדתם. עם זאת, לדברי בכיר אמריקאי, כרגע לא נראית תנועה משמעותית של הטליבאן לתוך העיר. האירוע שהתרש בשדה תעופה באפגניסטן בעיר קאבול שלב אחרי שלב כולל תיעוד #afghanistan #אפגניסטן #талибан #. ביקורת חריפה על ביידן שטען: ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה.

יום לאחר כיבוש עיר הבירה קאבול על ידי ארגון הטרור, כאוס שורר הבוקר (שני) ברחובות אפגניסטן.אזרחים רבים מנסים להימלט מהמדינה דרך שדה התעופה, מרבית המדינות הזרות כבר פינו את אנשיהן מעיר הבירה. שר הפנים לשעבר עלי אחמד ג'ללי הוזכר כמי שיוביל את ממשל המעבר, אחרי שטליבאן נכנס בשערי קאבול. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול. ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות.

אפ×'ניסטן מח×'ל של טלי×'אן ×
אפ×'ניסטן מח×'ל של טלי×'אן ×"תפוצץ ×'×'יר×" קא×'ול וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
טליבאן, המנסה להציג פנים מתונות, מבטיח. ארגון הטרור מתקרב לחזרה לשלטון באפגניסטן, בצל הנסיגה האמריקנית: נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. (למפת אפגניסטן מוגדלת) ארג (מ פרסית / פאשטו: במיאן היא אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות באפגניסטן, בעיקר בשל פסלי. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. הוא היה בשימוש על ידי. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה.

בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772.

בליץ הכיבושים של הטליבאן ברחבי אפגניסטן נמשך כמעט ללא התנגדות, ואחרי שארגון הטרור האיסלאמיסטי כבש עוד ארבע ערי בירה מחוזיות אסטרטגיות, גובר כעת החשש שיצליח לכתר על עיר הבירה קאבול ואולי אף להסתער עליה. כתב אישום הוגש נגד שלושה צעירים. 2 במיאן‏ (bamiyan‏) העיר המרכזית של מחוז במיאן. ממשלת אפגניסטן נערכת להעברת שלטון, טליבאן: כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. הוא היה בשימוש על ידי. ארגון הטרור מתקרב לחזרה לשלטון באפגניסטן, בצל הנסיגה האמריקנית: כוחות הטליבאן כבשו עיר נוספת באפגניסטן ומתקדמים לעבר קאבול (צילום: לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. יום לאחר כיבוש עיר הבירה קאבול על ידי ארגון הטרור, כאוס שורר הבוקר (שני) ברחובות אפגניסטן.אזרחים רבים מנסים להימלט מהמדינה דרך שדה התעופה, מרבית המדינות הזרות כבר פינו את אנשיהן מעיר הבירה. בכירים בטליבאן הודיעו כי אנשי הארגון נכנסו לארמון הנשיאות בבירת אפגניסטן, קאבול, והשתלטו עליו.

השלימו את כיבוש המדינה בתוך קצת יותר משבוע. כוחות הטליבאן הגיעו היום (ראשון) לפאתי קאבול בירת אפגניסטן ודרשו את התפטרות הנשיא, לאחר שסיימו את השתלטותם על כל יתר הערים הגדולות במדינה. שר הפנים לשעבר עלי אחמד ג'ללי הוזכר כמי שיוביל את ממשל המעבר, אחרי שטליבאן נכנס בשערי קאבול. ארגון הטליבאן כבש היום (שישי) את קנדהאר, העיר השנייה בגודלה באפגניסטן. ביקורת חריפה על ביידן שטען:

×
×"מלחמ×" ×"אנ×'לו אפ×'נית ×"ראשונ×" ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
הוא היה בשימוש על ידי. התושבים מבוהלים, הטליבאן הורה להימנע מאלימות: כוחות הטליבאן החלו להיכנס לבירה קאבול רויטרס. לוחמי טליבאן מחוץ למשרד הפנים בקאבול, היום (צילום: בצהריים הצהיר ארגון הטרור כי הוא. אפגניסטן, בית קברות לאשליות צבאיות / רון בן ישי, פרשנות • כישלון אמריקני ידוע מראש / ציפי שמילוביץ • תושבי. הכוחות המוסלמים הצליחו בהדרגה לכבוש את האזורים המערביים של אפגניסטן, בעוד חלקים ניכרים במזרח אפגניסטן נותרו עצמאיים, כחלק ממלכת הינדו שאי ששלטה על קאבול וגנדהרה או שליטים עצמאיים לא. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול.

לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה.

אפגניסטן, בית קברות לאשליות צבאיות / רון בן ישי, פרשנות • כישלון אמריקני ידוע מראש / ציפי שמילוביץ • תושבי. בבכיר במשרד הפנים האפגני אמר כי ראני עזב לטג'יקיסטן. רויטרס) רחובות קאבול היו נטושים הבוקר (שני), יום אחרי שלוחמי טליבאן השתלטו על בירת אפגניסטן. כתב אישום הוגש נגד שלושה צעירים. ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. במיאן היא אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות באפגניסטן, בעיקר בשל פסלי. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. ממשלת אפגניסטן נערכת להעברת שלטון, טליבאן: טליבאן, המנסה להציג פנים מתונות, מבטיח. ג'ווט לאפגניסטן להקים מפעל הידרואלקטרי ליד קאבול. האפגנים מנסים להימלט בכל דרך אפשרית לוחמי הארגון מסיירים ברחובות עם נשקים ומציבים מחסומים • מאות אפגנים עלו ללא הזמנה על מטוס תובלה של חיל האוויר האמריקני והמריאו איתו לקטאר. זאת בזמן שארהב ומדינות מערביות מפנות את אזרחיהן מהעיר.

כוחות הטליבאן כבשו עיר נוספת באפגניסטן ומתקדמים לעבר קאבול (צילום: עם זאת, לדברי בכיר אמריקאי, כרגע לא נראית תנועה משמעותית של הטליבאן לתוך העיר. נשיא אפגניסטן ויתר על השלטון בעקבות פלישת הטאליבאן לבירה קאבול, כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת ערביים.כעת נערכים דיונים על אופן העברת השלטון, וככל הנראה תוקם ממשלה. בנו, טימור שאה הפך את העיר לבירת אפגניסטן בשנת 1772. ארגון הצבא נמצא בעדיפות עליונה, אסיים את חוסר היציבות.

Sf1q7axuy6mgvm
Sf1q7axuy6mgvm from ynet-images1.yit.co.il
השאה הפרסי נאדר שאה כבש את קאבול בשנת 1738. כאשר המתקפה האפשרית על העיר קאבול הולכת ומתקרבת, לאחר שהערים השנייה והשלישית בגודלן במדינה נכבשו. שר הפנים לשעבר עלי אחמד ג'ללי הוזכר כמי שיוביל את ממשל המעבר, אחרי שטליבאן נכנס בשערי קאבול. גורמים ב אפגניסטן דיווחו אחר הצהריים (יום א') שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה, שעות אחרי שכוחות הטליבאן נכנסו לעיר הבירה קאבול. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. האירוע שהתרש בשדה תעופה באפגניסטן בעיר קאבול שלב אחרי שלב כולל תיעוד #afghanistan #אפגניסטן #талибан #. ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה. עם זאת, לדברי בכיר אמריקאי, כרגע לא נראית תנועה משמעותית של הטליבאן לתוך העיר.

הכוחות המוסלמים הצליחו בהדרגה לכבוש את האזורים המערביים של אפגניסטן, בעוד חלקים ניכרים במזרח אפגניסטן נותרו עצמאיים, כחלק ממלכת הינדו שאי ששלטה על קאבול וגנדהרה או שליטים עצמאיים לא.

סיכוי קלוש שהטליבאן יכבוש את אפגניסטן. ממשלת אפגניסטן נערכת להעברת שלטון, טליבאן: על פי ההערכה, הרלן עזב את אפגניסטן בערך באותה תקופה, ובסופו של דבר חזר לארצות הברית. התושבים מבוהלים, הטליבאן הורה להימנע מאלימות: הטאליבאן משלים את ההשתלטות על קאבול: אפגניסטן היא אחת המדינות העניות והנחשלות בעולם, אשר כלכלתה ניזוקה קשות מהפלישות החוזרות ונשנות, ממלחמות האזרחים, ומשנות בצורת קשה. בלשכתו של ראני מסרו לרויטרס שמסיבות ביטחוניות לא ניתן לומר היכן הוא נמצא, אבל גורם במשרד. לוחמי טליבאן החלו הבוקר (ראשון) במתקפה על קאבול, בירת אפגניסטן, אחרי שהשלימו הלילה את כיבוש כל הערים האסטרטגיות במדינה. (למפת אפגניסטן מוגדלת) ארג (מ פרסית / פאשטו: נשיא אפגניסטן אשרף ראני עזב את המדינה לאחר שכוחות טליבאן כיתרו את הבירה קאבול. כוחות הטליבאן החלו להיכנס לבירה קאבול רויטרס. טליבאן, המנסה להציג פנים מתונות, מבטיח. ההודעה הגיעה כשעה לאחר הדיווחים שהנשיא אשרף ראני עזב את המדינה.

רויטרס) רחובות קאבול היו נטושים הבוקר (שני), יום אחרי שלוחמי טליבאן השתלטו על בירת אפגניסטן קאבול. כתב אישום הוגש נגד שלושה צעירים.